tidig morgon

vaknade av att jag fick en hjärtinfarkt. Ricks väckarklocka är seriöst livsfarlig! Men, tja.. va spelar de för roll när man vaknar i famnen på den man tycker om :) Vi låg o drog oss längre än vad vi borde så Rick kom iväg lite sent till jobbet. Så går det när man inte kan sova ihop jämt.. man måste liksom passa på att gosa och kolla så att varenda centimeter på kroppen ser likadan ut. 


Morgonar är mysiga som hanna säger.. o jag kan inte mer än att hålla med. Åt frukost tillsammans med R med nyheterna på i bakgrunden. Tände lite ljus o drack färskpressad apelsinjuice. Joos.

Idag ska jag försöka fixa med så mycket grejer som möjligt så att jag slipper fixa med det i helgen. Måste handla lite smågrejer till festen vi ska på imorgon.. vi ska klä ut o jag bjuder på riktigt härliga bilder imorgon iih de kommer bli sååå kul. Visste ni att de va mer än fyra veckor sedan jag gick ut? Tråkmåns Janneke.
Ska antagligen äta lite frukt också för kolla in vår fruktkorg. Gott eller vad? Jag har världens bästa svärföräldrar!



O sen ska jag så klart skriva klart om Hirdmans bok för de gjorde jag ju faktiskt inte igår. istället åt vi middag hos Ricks päron o tiden springer iväg på kvällarna så jag hann inte göra nått vettigt när jag kom hem. Eller jo, jag skickade in min visum papper :)

Nu blire en promenix/jogging. Hörs senare.
/Janneke 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0