Torsdag, I´m in love

Nog fick jag pussas kramas gosas och mysa igår. Det var så härligt att se Rick stå där på flygplatsen.. Jag såg honom innan han såg mej o de va roligt att stå o titta lite extra på honom. Tänk att han står där och väntar på mig tänkte jag. Jag är så kär.

Dock är Rick nog lite stressad idag verkar de som för mitt in en whatsapp konservation skickade han puss.. och det brukar vi väl mest göra när vi säger hej då.. och det är ju snällt att han använder ordet puss för att avsluta mitt en konversation istället för att säga "jag har inte tid med dig nu, vi tar det när jag kommer hem". Vilket jag fattar att han menar med ordet puss egentligen.

Jaja, vad kan jag berätta mer..
Att det är ungefär lika kallt i holland som i sverige?
Att det bara är varmt i vardagsrummet i Ricks hus. Det kändes helt seriöst som jag stod och duschade utomhus igår.
Att Rick väljer att sova med stängd dörr och stängt fönster vilket gör att man vaknar och får andnöd på nätterna. Att jag vaknade ett par gånger inatt för att njuta lite extra över att jag låg nära honom. Vi låg till och med och skedade osv inatt.. (Vi brukar mest vända oss om rygg mot rygg när vi ska sova eftersom båda sover bättre då) men inatt så har vi slingrat ihop oss och jag har njutit av varenda sekund. 

Nu ska jag ta mig an Hirdmans bok. Ska skriva klart det lilla kapitlet idag! Så jag kan analysera mera imorgon och på måndag.. för på tisdag ska det lämnas in. Så därför tycker jag att våra kära lärare kan ta tag i att svara för annars blire svårt att få allt gjort innan det. 

Puss / Janneke 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0