en lång dag innehåller många timmar

GOTT.
.
NU blir det bloggar och kanske till och med lite gossip girl. för det är jag värd. för såhär har min "dagens" sett ut:
- dagens uppgång: tidig.
- dagens road trip: till växjö för att plugga photoshop.
- dagens lunchläsning: tentasammanfattning.
- dagens anmälan: på tentan. bra att jag pluggar först och anmäler mig sen.
- dagens föresläning: en intressant föreläsning om digital foto.
- dagens handel: svindyr men god mysli, raw bowete och hokuspokus fil (bra för magen).
- dagens bokning: tåg tur och retur till stockholm. kommer att bli fett helg!
- dagens glada nyheter: nästa vecka ska jag till göteborg och jobba. woop woop på hotellfrukost och att tjäna lite pengar.
jag tackar och bockar och kokar en kopp varm choklad för att fira den här dagen då jag fixat massor. imorgon blir lika mycket då med, typ. gillart.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0