2011-10-06 pirrigt värre

det pirrar lite i min mage nu.. och naj, jag är inte gradvid. utan det pirrar för att vi planerar att dra till solen om ett par veckor!!
galet vad! jag har adrig åkt på en sista minuten-resa.
men någon gång måste man ju bli av med den oskulden med.
kanske redan om två veckor...... woop woop!
.
annars då? jaa, idag har jag varit i skolan. janneke var inte där eftersom hon gillar vår paralellklass bättre och hänger hellre med dom. men det är okej. janneke är ju ingen stjärnspelare så klassen faller inte med henne direkt. elleeer?
nu kan jag hur som helst ta helg. för att imorgon har vi inga föreläsningar. i och för sig tänkte jag läsa lite själv men ändå. nu är det helg!
det ska jag fira med bröd och öl. en av dom bakar jag själv. gissa vilken.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill se hur hembakt öl ser ut! :)

2011-10-06 @ 16:14:09
URL: http://kristromohlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0