2011-10-30

det är mycket bloggande i dessa dagar när man är hemma och försöker komma undan plugget! hade vi haft det stökigare hemma hos oss hade jag säkert städat. nu blir det tvätt och slösurfa i stället.
kan i alla fall meddela till allas stora glädje att jag börjar må bättre. börjar känna mig som människa igen. börjar känna igen mig själv. inte bara grinig och irriterad, lilla, arga my, utan vanlig, adhd, glada, lilla my.
känns också bra att det är måndag imorgon och då kan jag förhoppningsvis träffa lite människor (inget illa mot Honon, han är ju också människa, men jag menar andra människor. dom behövs också). jag längtar till att vara social. och sitta ensam på bibblan och plugga. hur går det ihop?? hursomhelst. jag fick ju även liiiiite färg i egypten, och jag hade mer än gärna sett att andra också hade sett det. men snart har allt försvunnit. satans magsjuka! hade det inte varit för den hade jag visat upp min "bränna" till alla redan igår. tills imorgon lär jag ha hunnit flagna bort all färg. hej jag blir johan glans igen. (dagens islandshäst)
nu ska jag hämta lite tvätt. hejhejjjj! och plugga efter det. ja. det ska jag. på riktigt. ja.
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0