Cha Cha bloggen

Idag va jag uppe med tuppen och de känns skönt. Jag har längtat länge till idag så att de blev idag lite tidigare än vanligt (rättare sagt klockan 06:15) gör inte så mkt. Jag är ju tvungen att fixa lite.. ni vet, typ handla massa god mat, duscha mej, sminka mej fint, kanske ta på sig något roligt? raka benen osv. Ska även på visum möte med skolan. Ska se om jag kan dikta ihop ett mejl till min chef i NY där jag får honom att första att han inte klarar sig utan mig hehe måste få han att betala mitt visum också. Jaaaks. Jag bestäme mej för att ta en time out från visum igår kväll. Jag är inte sugen på att gå runt och va uppstressad när Rick är här. Han kommer ju aldrig mer vilja komma hit annars. Till mej och korren :) Helgen kommer bli fet.
Här är korren när vi kollade på Sverige/Holland matchen.
/Janneke
p.s jag joggade med Sammy igår och det va ju hur nice som helst att jogga med någon. Det gick ju till och med att hålla en konversation! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0