dags att blogga

känner på mej att jag kommer få ett mejl av hanna snart. I mejlet skulle det så sähär: Janneke du och jag tjänar 154 000 kronor på bloggen i månaden men jag tycker att jag är värd 153 000 av de 154 000 kronorna då det är jag som bloggar hela tiden. /din work mate

Nu ska jag blogga en snabbis då med andra ord. Dock vet ni redan vad jag gjort i helgen då Hanna redan bloggat om allt de najsiga vi har gjort. Rick har ju som sagt var hos mig och de har varit helt underbart :) Njöt av varenda sekund. Så himla mysig helg helt enkelt. Och inte är den slut än inte.. för jag är i Holland nu :) Ligger faktiskt i Ricks säng och "pluggar". Läste precis ut medievardagen så nu ska jag göra en sammanfattning. Bjuder på lite bilder på mig själv.


/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0