det pirrar i magen

och det beror på att imorn ska jag till stockholm!!! och i övermorgon till egypten!!
jag har nu packat det mesta. ja, det är sant, jag packar i god tid. har bara kvar grajerna som jag fortfarande behöver imorn. men grajen är att jag inte kan hålla mig ifrån att packa. är så himla pirrig och laddad och glad! och förväntansfull. jag ska till solen! jag ska på charter!! det var länge sen, cirkus 6,5 år sen, jag sist var på en charterresa. så ja, jag är laddad för att åka på charter. för att jag vill inte göra så mycket, bara njuta av det tre s: sol, sprit och sex.
IMORN SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOP WOOP!
snart hoppar jag också i havet. fast skillnaden är att vattnet kommer att vara varmt!
.
/hanna
PS. egentligen är jag lite dum som är så pirrig redan nu. för att jag kommer ju inte till egypten förran övermorgon. imorn åker jag bara till arlanda och det är ju inte så himla exotiskt. dessutom ska vi spendera natten där. ja, det är sant. men det spelar faktiskt ingen roll för att sen ska vi till solen. så WOOPIDOOPPI bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0