för allas bästa blir det inga festbilder

haft en helt underbar helg här i Götet. 
Torsdagen började minst sagt väldigt bra med praktikplats och fik med Kossan. Sen blev de ju Thai gryta med Hanna o Sophie. Fredagen var minst lika bra då jag hann ge mej ut på en joggingtur och hann även uppskatta att ha en egen lägenhet. Jag vill också ha en egen lägenhet. Egna möbler. 

Efter ha inbillat mej att lägenheten va min egen va ja tyvärr tvungen att dra mej ur drömmandet och bege mej till Mikaela. De va iofs också väldigt kul såklart :) Va på hennes jobb och tjafsade med mamma via telefon. Tjafsandet gick över och jag och Mikaela gick hem och gjorde tacos. Hade en myskväll med holländska fotbollsfruar (en tv-serie) och candy. 

världens godaste Chevresallad. 

Mikaela fikar :)

Taco mys i Mikaelas nya lägenhet.

Lördagen bestod av shopping. Köpte världens snyggaste kavaj! Mulle från Nässjö va också i Göteborg så vi gick och fikade i Haga. Shit vad Göteborg är fint.. men kallt. Satan i gatan vad kallt det varit!
Kvällen bestod av mega tjejfest. Även Hanna kom hit så det va jag, Hanna, Mikaela och Katja. Oj oj. Drog ut på yaki-da och körde fylle pizza vid halv fem. Oj oj.

Snart ska jag åka hem.. vill väl inte det egentligen. FAST ändå lite.. det ska bli skönt med en normal vecka igen. Efter att ha lyxat och firat i tre hela dagar så mår kroppen sämst. I veckan ska jag umgås mkt med Hanna. Vi ska skriva uppsatsplan och vi har fyra dagar på oss. Men vi båda jobbar bäst under pressen så de kommer gå fin fint! Jag ska även träna stjärten av mej för på fredag kommer Rick och då ska jag va fit haha. 
/Janneke

P.s Hanna nu är jag avundsjuk på dej istället. Vad härligt med en resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0