god, tidig, kväll

hej jag heter hanna sihlman, och jag är 24 år gammal och pensionär. jag sitter på soffan och har en filt på mig eftersom jag fryser. jag har inte ont i lederna (än), men det kanske slår till senare under natten. glasögon har jag också, eftersom jag är pensionär.
klockan är snart tio och jag tänker att gå lägga mig. mina klasskompisar har just nu fest, alla dricker öl och har roligt, men jag är för trött att delta. jag är inte 16 år längre. jag kan inte ignonera det faktum att jag är trött och att vi börjar klockan nio imorgon. och att jag inte är sugen på alkohol. jag har helt enkelt tappat greppet och blivit pensionär vid 24 års ålder.
fast just nu gör det mig inget eftersom jag faktiskt bara är sugen på sova. hinner samla fjortispoäng på lördag.
god natt, det är dagens melodi. /hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0