god, tidig, morgon!

klockan är 6.40 och jag är uppe. och faktiskt så har jag redan varit uppe i 1,5 timmar. klockan 5 fick vi nämligen besök. så är det när man är från gotland. Hans bror kom med färjan till oskarshamn klockan fyra, och klockan fem knackte han på dörren. det var bara att ta på sig kläderna och koka kaffi.
och nu har vi fikat färdig, Hans bror har åkt vidare och Han har gått och lagt sig igen. och jag sitter och nördar. kaffi gjorde sitt och jag känner mig hur pigg som helst. så jag tyckte det var onödigt att lägga sig igen. väntar på att det ska bli ljust så att jag kan gå ut och jogga lite.
sen blir det en lång dag med väääldigt mycket plugg. uppsatsplan, föresläning och på kvällen har jag fotokurs. eftersom jag inte spelar någon innebandy har jag kommit fram till att jag kan studera 200% under cirkus sju-åtte veckor. hejdå livet det var kul att lära känna dig, men nu ska jag bli tönt i stället.
.
jag har tänt några ljus tidig morgon till ära. så himla mysigt! känns som på julafton. oj vad jag längtar till julen! fast först längtar jag till egypten. bara åtte dagar kvar!
.
och alla vet ju att sverige vann sin fotboll igår. jag var glad för det, även om jag är en finne som bott en gång i holland. för att nu kan jag och mina töissar köra repris på roadtrippen 2008. ja, jag vill!
puss och god morgon /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0