Götlaborg

Nu åker jag till mina tjejor i Götelaborg. Jag ska först träffa Jossan på en fika. De är inte jossan på bilden dock så det här är ett litet syftningsfel. På bilden är det Hanna och Soppan. Där ska jag slagga inatt. Yääh!
Jag tror inte jag behöver skriva vem detta är för det vet ni ju redan. Mikaela Dahl :) Hon bor också i
Götet.
Det här är däremot Josefin.. och jag då. Bilden är tagen i Turkiet.
Jag och Soppan i provhytten i Barcelalona förra sommaren. Ser nästan ut som en spegel.
Oj sämsta kvallen. Men det här är första kvällen i Barcelona förra sommaren. Hanna och Lina tyckte vi skulle åkt med våra resväskor till stranden. Vi sa nej!
Åååh denna fina bild är tagen i somras. Vi hade Amsterdam reunion :) Ska bli så kul. Ska även träffa Katja. Yäs!
Bästa helgen! Nu drar jag! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0