Guten morgen

Bjuder på en härlig lite morgonbild haha. Heeregud hej hej svullen i ansiktet elle vad. Men iaf, så går det när man har en kille som är pigg på morgonen och absolut inte kan låta bli att kittlas, nypas, prata, gosa, dra bort täcket, busa osv. Fast någonstans så gillar jag det :) Att vakna av Rick är ju bättre än att vakna av klockan.
Har en mysig liten morgonstund med mej själv, te och ljus. Rick drog till jobbet för ett tag sen. Ska alldeles strax gå och handla frukost och sen är det plugg hela dagen. Varför ska vi ha en metod tenta? Fattar inte dom hur jevla svårt det är att lära sig ALLT eller? Räcker det inte med den hemtentan vi fick.. eller de faktum att vi ska skriva en C-uppsats?

Va på middag hos oma och opa häromdagen och gud vad jag gillar att va där. Som jag kan sakna att inte bo i samma land som mina morföräldrar. Tänk att bara kunna dra över och fika ett par dagar i veckan. Sen vore de ju gött att bo i samma land som Rick också hehe. Fick en liten panic attack igår om hur framtiden ser ut. Mega snark på mej. 
/Janneke
P.s Hanna, ha de så suuuuperduuuper gött i Egypten! Jag är så avundsjuk osv. Pussa gosa sola älska osv. Njut osv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0