helgen

I helgen hade vi ju tjejkväll och nu kanske de är lite elakt att bara lägga upp en bild på mej och nina men håll ut, de kommer flera. Tilläggas bör att bilden togs när Nina hälsade på i Holland i våras. Men det ska vi inte prata om nu. Det va ju helgen som skulle diskuteras. Har jag sagt att ja hade en riktigt bra helg? Om inte, så vet ni det nu. Det va såååå mysigt att va med mami o papi. Vi bara tog de lugnt och umgicks liksom. Mamma hade massa plugg o jag också.. så de vart ju en del sånt.. fast inte tillräckligt för jag får krupp när jag tänker på tentan. Men de va ju inte det som skulle diskuteras i detta inlägg utan det va ju den mysiga helgen.

I lördags drog jag över till Brunke och åt tapas med alla mina tjejer. drack vin, åt och pratade fram till tre på natten. jag kan nog inte beskriva hur trevligt det var. Jag hade tänkt att gå hem typ elva så jag skulle kunna plugga på söndagen men icke.. så trevligt var det :) 
Jag bestämde mej även för att komma hem en helg till innan jul. 

Nu ska jag äta soppa /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0