hemma!!!

nu är man hemma efter en vecka i 30 graders värme. det var väldigt skönt vecka, bortsett från sista dagen då vi åkte. den sög röv. blev nämligen ordentligt magsjuk och kan säga att jag aldrig varit med om lika hemsk flygresa som resan hem. kan också säga att nu är det bara tåget som saknas: har spytt i en bild, på en båt och på ett flyg. oj vad stolt jag är (not).
men annars var egypten faktiskt över förväntan. massor av sol, bad i havet, snorkling, pyramiderna, kall öl före lunch, drinkar, chill och annat gott. me like! och samtidigt känns det bra att vara hemma. fast jag är också asförbannat över att vi har tenta på fredag. SNARK.
men nu hinner jag inte skriva mer om vår semester eftersom jag ska nörda sönder mig. läsa alla bloggar, kolla igen mejlen, kolla facebook, kolla igeno bilder och ja, packa upp ska jag också (kunde inte göra något igårkväll när vi kom hem eftersom jag var upptagen med att gråta och må illa). och sen m.å.s.t.e jag börja plugga. hade med mig ett par böcker till egypten. läste jag dom? svar naj. läste lite i en av böckerna på flyget på vägen dit. men sen körde jag total ignore på skolan. ingen plugg alls och satan i gatan det var skönt.
puss! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0