JAGVANNJAGVANNJAGVANNJAGVANNJAGVANNJAGVANNJAGVANN!!!

ÄNTLIGEN! SOM JAG HAR SAKNAT ATT VINNA NÅGONTING!!!!!!!!!!!!!!
nu vill jag bara korka upp champangen, kyssa guldmedaljen, springa runt bibliteket, dansa och skrika och skratta och hoppa!! och OJ jag har ju redan sprungit runt här i biblioteket, dansat, skrikit och skrattat och hoppat. det är nog ingen som missat att jag har vunnit någonting.
jag är så glad!! ÄLSKAR ATT VINNA! och det var ingen utlottning jag vann utan en TÄVLING. där det gällde att PRESTERA. och jag VANN. sa jag det redan att jag vann? (eller vi var fem stycken som vann. fast jag blir inte mindre lycklig för det. huvudsaken var att jag var en av vinnarna!!)
och att det är en ipad jag har vunnit gör inte saken sämre.
oj jag är så lycklig!!! att vinna känns (nästan) bättre än en orgasm!
/hanna
PS. förlåt uppsatsplanen. men vinster sker så sällan nuförtiden! så när jag väl vinner någonting, oavsett om det är en ipad eller en gratis korv (jag är vegetarian), så blir jag så exalterad att jag inte kan koncentrera mig. imorgon ska jag vara duktigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0