livet är en fest


Jag älskar när folk tappar grädde på golvet.. så länge det inte spills på mej eller det är min grädda så tkr jag det är väldigt kuligt. Sandra fyller år idag så hon provbakade 3 tårtor igår och om dom blev goda skulle hon bjuda på dom idag, alltså baka tre till idag. Hon stod 4 timmar i köket igår och 2,5 idag. Herregud, är det inte vi som ska bjuda henne på tårta? 

Nog pratat om tårtor. Jag har vart kass på att uppdatera och det beror mest på att jag varit ett stressmonster de senaste dagarna. Att jag fick praktik har ju gjort mej glad såklart men visum skit bajset är väldigt tråkigt, jobbigt, svårt, stressigt, klurigt, krångligt, dyrt osv. Jag vill inte sabba allting bara för ett jekla visum ju. Snarkiparki.
Förutom det har jag hängt mkt med Hanna Sihlman. Skrev i princip klart vår uppsatsplan på cirkus tre dagar. Hanna är stört duktig på det! Och andra positiva saker med hanna är: Hon är glad.
/Janneke 

P.s Imorgon kommer bli en väldigt härlig dag. Jag kan knappt bärja mig. Fy fan vad jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0