medans jag inte pluggar..

ambitionen var att plugga. har ju tenta på torsdag och inte pluggat någonting än dvs. panik och hetsplugga ja tack! men i stället ligger jag på soffan och tycker synd om mig själv. vilken tråkig avslut på semestern att bli sjuk....
men för att ni inte ska tycka alldeles för mycket synd om mig, och för att ni ska bli iaf liiiite avunsjuka på mig, bjuder jag på några bilder från den gångna veckan. ooh hade man bara inte haft den där jävla tentan på torsdag (inte fredag som jag skrev tidigre, utan en dag tidigare aaargggh) så hade livet fortfarande varit livin' the dream, trots att man bajsar cirkus 38 gånger om dagen. då hade jag iaf kunnat vara sjuk med gott samvete och bara se massa tv-serier i stället av att stirra på böcker som jag ändå inte orkar läsa. snark på dig tentan! men inte snark på dessa:
dag 1 körde jag vattenjumpa med en bassäng full av ryssar. detta eftersom jag hade hetsat asker hela dagen att han skulle göra det. det var inte stoltaste ögonblicket i mitt liv. men roligt så länge det varade.
.

jag och min nya kompis oskar(oscar?). vet inte vad snubben heter.
.


en dag var vi och snorklade på tre olika ställen. mycket fint! vi såg även delfiner, fast inte när vi snorklade, utan när vi åkte båt.
.

och så fick jag ytterligare en ny kompis, herr(?) muräna. den här kompisen var dock inte lika glad och varmhjärtad som oskar..
.

efter snorklingen åkte vi till en paradisön som bestod mest av sand som omringades av turkost vatten. låter tråkigt vad?
.

jag var naken och var därför tvungen att hoppa på Hans rygg. dom andra turisterna stirrade så...
.

tadaa! här står jag på en...
.

...pyramid såklart!!
.


barnen i kairo blev helt crazy när vi åkte förbi dem med vår buss. jag kände mig som en rockstjärna. och det kändes coolt. någon som vill anställa mig som rockstjärna? jag är jätteduktig på att vinka och le!
.

hej jag hoppar.
.
jag kan även berätta att det var väldigt, väldigt mycket ryssar i hurghada. och att de alla drack te, hela tiden. på riktigt, alla gick runt med små teglas och på lunch och middag var tepåsar slut jämt. jag som trodde att ryska folket älskade vodka?? så fel jag hade.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0