Onsdag

Käkade precis lite köttbullisar o ägg eftersom jag var megavrålhungrig. Inge vidare god lunch men ska ge mej på en thai gryta ikväll så tja, de får va bra så. Hasr hunnit med en föreläsning idag, en ganska dålig sådan. Vi lärde oss intervjua..men oj, lärde inte vi oss det i ettan?

Ska plugga lite till tentan nu. Skrev klart min hemtenta igår :) supernöjdkalasbra. Vill hinna med en joggingrunda typ runt tre och sen är de plugg som gäller resten av dagen. Ikväll kanske man ska unna sig ett avsnitt av någon serie. typ lite gossip girl. Shiiiit, vad tråkigt detta inlägget är haha. Jag kanske ska skriva lite om hur Hanna har det istället. Fick precis ett sms av henne "duuuuudis. Saknar dig mä. om de är sjukt gött här :) imorn åker vi hem så idag är de all in! sol e najs o öl gott o gratis, puss! p.s en gång albino alltid albino"
Hanna har det bra i Egypten med andra ord. Fatta att jag frös med vantarna på idag. Gaaaaah ta mej till Hanna.

Bjuder på en höstbild från förra året.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0