skolan är bäst

eller inte..
helt seriöst så verkar de som hela klassen är lite depp och opepp. Jag är iofs inte depp men jag är opepp på skolan. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja göra istället men de vore ju gött att åka jorden runt. Är det någon som vill med?
Hanna lockade mej med en sista minuten till Malta för 2000 spänn. Hur nice vore inte det? Vamos a la playa.

Över till någonting annat. Vilken helg jag har haft. Så kul! Fredagen bestod av en löparrunda som gick rätt så bra trots håll. Sen va de sex party och efter de så vart de en spontan utgång på Olearys. Riktigt kulig kväll.

Lördagen va minst lika rolig då det dracks champagne inne på relaxen i simhallen och efter det vart de grillning. Asker va toppchef och gjorde ett toppenjobb. Riktigt god mat.
Sen va de förfest med allt som förfester brukar innehålla: vin, jordgubbar, bubbel, fniss, skratt, toa besök, chips, lek, "jag har aldrig", urspårning, dansning osv. Riktigt kul förfest, kanske årets bästa.

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0