slö?

jag känner mig så slö som bara sitter inne vid datorn.... i ärlighetens namn så fixar jag massor av grajer, fast det hjälper inte riktigt mot min slöa känsla. jag har en hel del att fixa, plugga, göra och packa innan jag och Han på onsdag åker till egypten. så det är mycket därför jag är så tråkig och bara nördar. men jag gillar inte vara surpuppatönt. speciellt såhär på en måndag då man ska kicka igång veckan ordentligt!
så därför ska jag ny ta en liten kort rast från mina tråkiga surpuppauppdrag. och i stället ska jag skriva en liten lista på helgens höjdpunkter. varning: listan kan bli lång.
.
HELGENS HÖJDPUNKTER V. 41:
- bastu och havet
- människorna
- tre rätters middag a´la knytis
- fest
- dansgolvet
- Han
- chevremackan på söndag
- innebandy på söndagkväll. så himla härligt att känna suget och glädjen.
.
jag vet. nu gjorde jag er alla avundsjuka. förlåt. men jag kunde inte låta bli och tänka tillbaka till den roliga helgen.
nu ska jag fortsätta med min att göra-lista i stället. snark. men snart är jag i solen och då kan alla världens att göra-listor slänga sig i väggen.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0