tänk positivt, tänk på livet

min dagens anledningar att vara glad-lista:
1. att boxas är kul
2. jag slapp köra fram och tillbaka till växjö
3. fika är gott
4. bella har inte ändrats sedan vi sågs sist typ i januari
5. jag har tvättid imorgon bitti alltså kommer jag har massor av rena kläder till helgen
6. vår lägenhet är städat
7. omelett är gott
8. päivi ringde mig idag.
9. jag ska snart se ett nytt avsnitt gossip girl
och sen borde jag nog skriva att den tionde anledningen sitter bredvid mig men orka mallorca vara smörig. jag vill vara cool i stället. som på bilden ovan nedan. för visst ser jag coolt ut där???
imorgon är det torsdag, det är också kul, för att då går vi i skolan, fast bara lite.
positivt är dagens ord.
/hanna
.
glad jag spexar till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0