2011-10-07

först och främst vill jag säga:
GRATTIS DUUDIS!
sen vill jag säga:
FY FAN VAD AVUNDSJUK JAG ÄR PÅ DIG!
jag vill också till new york. jag vill jag vill jag vill!!!!
men jag drar nog till egypten i stället verkar det som. fast inte på praktik. och bara för en vecka. men ändå, livin' the dream!
.
annars har jag inte så mycket säga förutom att HEJA FINLAND! (mycket stora, feta bokstäver i det här inlägget)
.
hela min finska familj hejar på finland.
/hanna
PS. jag hatar när gäst inte gör som jag vill. bröd jag bakade igår blev inte som jag ville. därför får ni ingen bild på dem. men gott smakar dom. fast jag hade hellre sett att de hade varit snygga. utseendet är ju alltid viktigast! nästa gång då ska jag baka öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0