2011-09-02


HEJ.
jag "smyg"fotar mig själv i mitt bås (och i bakgrunden har jag blogg.se heheee). jag berättade ju tidigare att jag har världens högljuddast kamera här på jobbet så troligen vet alla på hela redaktionen att jag tar kort på mig själv. jag lämnar ett fint avtryck på min sista dag.
som sagt, idag är det min sista dag här (för den här sommaren iaf). på eftermiddagen åker jag direkt från jobbet till båten och mot sverige. lämnade världens största baggage hemma, grattis mamma och pappa som får äran att packa bilen. jag är väldigt glad idag, inte för att det är över nu, utan för att det blev så bra. jag trivdes väldigt bra här på tidningen och lärde mig massor. narrebarre helt enkelt. och samtidigt är jag väldigt pepp inför sista året i kalmar. även om janneke har sagt att vi läser världens tråkigaste kurs... meeeen vad gör en eller två tråkiga kurser om hundra år.
så nu ska jag skriva mina sista texter om kommunal politik. men kalmar, var beredd. imorgon är jag där. woop woop!
.

till mina kollegor har jag bakat bästa chockladpajen/tårtan ever. visst är jag ödmjuk bagare? och så har jag gjort detta kort. den innehåller bilder från nästan alla reportage jag gjort och fotat själv under sommaren. förutom sista veckan. så statsministern kom inte med DAMN.
.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0