2011-09-05

bjuder varken på bild eller regn.
bara mig själv.
men det är det ni vill ha vad?
nu är jag i kalmar. och jag är helt själv.
asker är i skolan och mamma och pappa åkte för någon timme sen.
och en liten stund är jag gärna själv. det är alltid rätt så jobbigt att åka ifrån finland, fattar inte, känns som att det blir jobbigare och jobbigare med åren. borde det inte vara tvärtom? man blir så känslig och lipig och det är bara... jobbigt. hursomhelst. nu var det inte så svårt att åka därifrån eftersom jag åkte med mamma och pappa och behövde aldrig tänka på hela grajen.
men nu när dom har åkt så slår det en. snaaaark på att bli så känslig.
men så är jag en dag. så är det varje gång jag åker.
redan imorgon är livet hur roligt som helst. det är bara det där ordet adjö, den smakar lite bajs.... om man nu uttrycker sig poetiskt.
..
snart ska jag fika med janneke. då blir även den här dagen mycket roligare.
puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0