2011-09-20

johohohoi. en tisdag går mot sitt slut.
idag har jag pluggat och tvättat och storhandlat och tränat vilket innebär att det har varit en effektiv dag. och ändå slappade jag hela förmiddagen! och jag har även hunnit bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon till skolan och gjort ordning min frukostsmoothie, och ätit och diskat har jag också (matlagningen skötte Han). och läst i min bok. det är så konstigt med så mycket fritid. träning med laget, någon?
.
imorgon är det onsdag dvs växjödag dvs teili morgon. kvart över sju ska jag hämta upp anneli som också läser den här photoshopkursen. vad löjligt att det känns som en jättetidig morgon. det är väl helt normal tid att gå upp?? lycka till hanna sihlman med drömmen om att bli programledare i morgonradio.
men eftersom jag ska upp tidigt imorgon så är det dags för mig att sova. fast jag måste nog läsa lite till innan jag somnar.. dagens islandshäst: min bok har blivit spännande. eller min bok är det ju inte, det är jens lapidus bok livet deluxe. i början var den rätt så seg men nu har den kommit igång och nu har jag svårt att släppa den. alltid samma graj: först vill man att ju att boken ska komma igång. sen vill man veta vad som händer och hur allt slutar. och när boken väl slutar vill man inte att det ska ta slut. hörde jag veronica maggio sjunga aldrig nöjd?
nu blir det hursomhelst söta drömmar eller historier om juggemaffian.
godnatt! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0