2011-09-28


klockan 6.45 vaknade jag och ville inte gå upp. så jag var lite farlig, livin' on the edge, och stannade i sängen tills kollan var 6.47. sen gick jag upp.
klockan 7.15 stod jag på busshållsplatsen och väntade på anneli. solen sken, som ni kan se på bilden. anneli kom, jag satte mig i bilen och vi åkte till växjö. och solen slutade skina.
klockan 9.28, alltså nu, befinner jag mig i växjö och ska lära mig photoshop. och just idag är jag lite opepp. så skärpning jag! bli pepp. nu.
dags att bli duktig.
/hanna
PS. cirkus klockan 8.10 i morse mötte vi en älg. på vägen. jag har aldrig sett en älg, förutom på tv och på bild, och har liksom förträngt mig att det faktiskt springer massa älgar i de svenska skogarna. som tur var de två bilarna framför oss snabba på att reagera och ingen krockade. liiite mer spänning till vardagen. gissa om vi ska köra försiktigt framöver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0