Bildregn

I helgen kom Lina Kön och Malin Broholm och hälsade på mej. Vi har haft de rätt gött! 
Vi turistade runt lite i Kalmar i det helt sjukt fina sommarvädret!
Vi roadtrippade till Öland.
Jag åt svingoda räkor.
Ola och Lina är det nya titanicparet.
Efter allt turistande och göttande vart de fest. Fest Alabama!
Titanic Ola gick över till Malin.
Any Boy rockar loss på Harrys.
Fy fän vilken bra helg jag har haft. Superduper glad blev jag också när Hanna Sihlman kom till Norra vägen 42 :) Åh det är så kul att ha henne tillbaka! 

Nu ska jag ta tag i mitt liv och rensa bland massa viktiga papier. Snark.
Ikväll ska jag få skypa med min Rick.. som jag saknat hans röst :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0