blää eller?

hur vet man om man är sjuk?
jag är kanske sjuk.
jag känner mig helt matt och orkeslös. halsen känns lite svullen och huvudet tung. och jag har ingen apti riktigt. men ändå vill jag inte riktigt erkänna att jag är sjuk. det känns inte som att ohnaj jag mår så dåligt att jag dör.
men lite sjuk är jag nog. eller så har jag bara en jättekonstig dag.
hursomhelst så ska jag fortsätta att ligga på soffan. känns bättre så.
kolla förresten vad jag gjorde i söndags. tog bild på emma i skogen! fast det var inte därför jag var där, i skogen alltså. jag var där för att skaffa oss mat. Han var också där. tillsammans plockte vi cirkus 10 liter svamp. gottgottgott!
.
.
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0