god morgon kalmar!

idag ska jag träffa klassen!!!
äntligen har vi föreläsning! jag glad för det, på riktigt. har ju inte sett klassen på jätte länge. fast nu när jag varit här i några dagar så känns allting redan som vanligt. nästan. efter dagens föreläsning känns det nog precis som vanligt. om jag nu någonsin kan känna att allt är som vanligt? det är nämligen inte min starka sida. vet ju inte vad som är vanligt för mig. hej någon typ av bokstavskombination?
hur som helst så ska det bli kul att gå till skolan. är lite nervis. sen efter föreläsningen ska jag och janneke och oscar kötta sönder oss och skriva vårt grupparbete. det är kanske inte precis lika pirrigt som föreläsningen men skönt att få det gjort.
dags att fixa frukost och lunch. iiiiK snart ska jag till skolan!!!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0