helg

oj så blev det helg helt plötsligt! på en torsdag redan! detta eftersom jag bestämt mig att låtsas som att jag inte har något att plugga. jag hinner ju fixa min individuella uppgift senare. det löser sig som jag brukar säga till.... allt.
.
naj men det känns bra. det var roligt att träffa klassen idag och i helgen blir det partaj med dom. PEPP. har ju jättemånga klänningar att visa upp för min klass. tänk att dom missat alla mina partyoutfits från de senaste halvåret! stackars dom. det var länge sen jag var på en studentfest så det blir nog kul även om jag börjar bli mer och mer vuxen och det skrämmer mig en aning. föredrar ju numera pubkvällar före clubbar. men en helg orkar man alltid. så på lördag ska jag och janneke äga kalmars dansgolv.
.
nu ska jag göra någonting. vet bara inte vad. laga mat? läsa? chilla?
vad gör man på fritiden?
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0