känslan efter gotland:

måndag och en lååångsam start. har äntligen fått eget internet och det har jag firat med bloggfrossa. så lite segt men ledigt, det gillar jag.
är också glad över vissa beslut man har tagit. skönt att slippa undra. 
men samtigit som man är förväntansfull kan man inte låta bli att fundera kring vissa saker, till exempel karriären.
ibland är jag säker på att slår man upp tålmodig på tyda.ses "motsatsen till" så kommer det upp en bild på mig. hoppas det är en bra bild.
helgen var hur som helst asnajs. fredagskväll: middag med vänner. lördagskväll: middag med vänner. i sporttermer hade man kunnat uttrycka det som att först var vi på min hemmaplan och sen på lördag på askers hemmaplan. fast för min del känns båda dom rätt så hemma. vin, mat, skratt, och myckat snack, ingen utgång. det var precis vad jag ville. hur vuxen är inte jag!
och så hann vi även med en fiskeresa och en söndag-lyxlunch på Hans pappas krog. inte fel att ha insiders på restaurangbranschen.
så ganska bra har man haft det. en helg med mycket lyckliga känslor. nästan så att man får lite kalmarångest. fast sådana tankar är upp till mig själv att besegra. och det ska jag göra. börjar med att betala telefonräkningen, ehhh....

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0