kaxigaste i världen

... var inte jag igår.
herregud.
vi kan säga det såhär: i lördags samlade jag noll vuxenpoäng.
däremot fick jag massor av fjortispoäng.
och igår fick jag återigen det bekräftad att jag aldrig skulle kunna få bulimi. att spy är ju så hemskt, äckligt och vidrigt.
men nog om det.
nu är det måndag och ny vecka och nya möjligheter!!!
kände imorse att den här veckan blir en bra och framför allt duktig vecka. en vecka då jag har massor av skola och uppgifter att fixa.
sen kom jag till skolan och mötte karin som berättade till mig att dagens föreläsningar blev inställda. och eftersom jag och karin var så effektiva blev vi klara med vår uppgift ganska så snabbt.
så sen tittade vi efter sista minuten-resor och drömde oss bort till värmen.
men ny vecka är det i alla fall.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0