scouterna från kalmar

jag sitter just nu på soffan och chillar som aldrig före. jag är helt slut. direkt efter vi hade paddlat kände jag mig inte så trött. men nu... oooh. orkar inte ens hämta ett glas vatten. och vatten borde jag verkligen dricka eftersom jag känner att jag inte druckit tillräckligt med det idag. och ikväll ska jag ut och festa. så det gäller att tanka lite H2O nu eftersom senare blir det mest "vee ii en" och "öö el".
.
jag tyckte i alla fall att det var jättemysigt idag. förutom paddlandet klättrade jag också upp i en mast (obs första fyra meter var det inga steg) och så åkte jag igenom en bajstunnel. eller okej det var nog ingen bajstunnel men jääätte liten och låg och smal tunnel. för att komma igenom var jag tvungen att ligga på ryggen på kanoten och trycka mig framåt med händerna. och så var det massa spindlar och spindelnät. så jag är nöjd för att jag varit väldig modig idag. härligt att se att jag inte blivit så vuxen än. vågar fortfarnade klättra (lite iaf) och uppenbarligen har jag inte blivit jätte klaustrofobisk heller.
.
puuuh. nu ska jag hämta ett glas vatten. och sen ska jag chilla vidare. det är tufft med friskt luft! och scouterna måste ju vila ibland.
/hanna
.
säkra steg.
.
hej jag är hanna jag är 24 år jag plockar svamp och paddlar. och är jättecool. eller??
.
kalmar är väldig fin stad, speciellt från havsperspektiv.
.
glada töissar. och inget konstigt med det, båda hade ju ett snöre mellan benen när dom paddlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0