Söndag

Igår så var jag fin. Idag är jag skitful. Hade en väldigt kul kväll fram till det att vi envisades med att gå in på Palace. Kön var lång och trång, så pass trång att jag lätt kunde sväva fram. Benen rörde inte marken men jag kom ändå fram. Jag hängde liksom mellan en rygg och en mage. Inte så skönt som de låter kanske.. Dubbelmacka där jag var osten liksom.

När jag vaknade imorse mådde jag skit och skickade sms till Rick och bad han komma och ta hand om mej och mitt stackars huvud men han kom inte :( Så, jag tog hand om mej själv genom att ligga i sängen till halv tre och streama film. Sen gick jag och gjorde dipp och grönsaker och streamade lite till. Ringde och sa grattis på födelsedagen till Rodi och kom på att de är lite otrevligt att ringa från rummet så jag gick ut och grattade Rodi och bakade 2 kladdkakor som fick bli födelsedagstårtor. Fikade precis med korren och har även kikat på jägarna 1. Hängt på PK med och kollade på när Rodi köpte chips. Unnade mej en cola zero men tyckte inte den var god. Tvingade mej själv att dricka lite iaf för jag har vart sjukt sugen på cola ett tag.. 
Det här är allt jag gjort idag och det har varit rätt skönt ändå. Stört opepp på grupparbetet imorgon. Vill inte! Jaja, på fredag är det seminarium och sen är kursen slut. Bra!
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0