tjejkväll

Åh det har varit så himla skönt med en riktigt mysig tjejlkväll.. det har ätits färsk ananas, melon och naturgodis. Det har även druckits en blåbärs/jordgubbssmoothie och lyxade också till det med rostad mandel. Tände lite ljus, satte på Adele och tog en lång och härlig dusch där det ingick hårinpackning och fotfilande. Hann även ta en skype med Rick och hans päron så jag känner att den här thejkvällen vart väldigt lyckad. Kanske ska tillägga att jag valde att tillbringa den med mej själv och faktum är att det var ett bra val.
Sen jag flyttade från Holland, från Rick, har allt känts lite tomt. Jag har varit osäker på skolan, osäker på vad jag vill och framförallt har faktiskt varit osäker på hur det ska gå för mej och Rick. Jag va bombsäker på att det skulle gå bra innan jag flyttade men de här två veckorna har jag mest gått runt och stressat mig över att jag kanske inte borde tagit det så bombsäkert. Inte för att mina känslor svalnat.. nej nej, dom är starka och eldiga hehe men jag har tyckt det varit jobbigt att vara själv och ja har väl skrämt upp mig själv me massa onödiga tankar. . MEN, vinden har vänt nu och hallå, hur ensam är jag egentligen? Mina vänner va här i helgen, Hanna Sihlman dude är tillbaka, jag har bra kontakt med Nikki Vicky och mina päron, jag pratade en timme i telefon med min lillebror, jag blev inbjuden på två filmkvällar i söndags, jag har fikat med Karin och Hanna, jag har skrattat med Marcus, jag har whatsappat med Rick, jag har handlat med William, jag såg någon jag kände igen på spinningen, jag har druckit te med rodi, jag har städat med samuel, jag har skypat med Rick, jag har gått ut och gått med Nestor, jag har fikat i Johannas nya lägenhet, jag har spelat wordfeud med rebecka, smsat med Mikaela, pratat med Adolfsson i telefon osv osv.
Jag är en tönt.
/Janneke
p.s nu glömde ja ju fän berätta om bilden ja la upp. Varför jag har en melon bit i munnen som gör att ja ser sur ut beror på att ja är lite sur. Min mun är full med blåsor eftersom jag tydligen inte tål ananas? Är de någon mer än jag som får skitont i munnen av färsk ananas? Weird!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0