WOW

som jag har städat idag. hade det funnits nobelpris i lägenhetsstädning borde jag tilldelats den. och i min tacktal hade jag tackat... mig själv. för att det är jag själv som gjort detta. okej jag hade väl fått tacka även mamma och pappa eftersom det är tack vare dom jag finns men annars hade jag tagit all ära själv. tacktack bra jobbat jag.
nu är det i alla fall väldigt fint hemma hos oss. det känns så bra! bra start på hösten och helgen att storstäda. skönt också för att då slipper man plugga. nästa vecka ska jag köra hårt, med skolan alltså, jag lovar. men innan det ska jag njuta av livet och helgen och kalmar. det börjar redan ikväll med sushi och vin. och imorn lite shopping och fest.
behöver jag säga att jag är superglad? naj, tänkte väl det.
/hanna
ps. dagens spelningslista har såklart bestått av p3 dokumentärer. bästa städningsmusiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0