Tisdagen

Imorgon ska ja skriva en artikel om Spotifys bröllops visor.. förutom det ska jag på after work. Vet inte vilket jag ser fram emot mest :P


Doro tog en stört fin bild.

Ikväll ska jag på Gospel konsert i Harlem. Det ska bli riktigt spännande. Har alltid velat gå på det. Undra om de är precis så som man tror: fantastiska sångröster som kommer ur mörka tjocka kroppar. Innan konserten ska jag orka springa. Är riktigt trött nu men de kan nog bero på att jag plöjt igenom mammas uppsats. Jag är så glad att vår uppsats är klar o att ja i princip inte har så mkt mer att göra i skolan.. förutom praktiken då.

Praktiken rullar på i vanligt takt. Jag kommer in till kontoret vid nio o sitter på stjärten till klockan fem. Jg går igenom massa massa massa sidor i search for news o när jag hittar något skriver jag antingen om det eller så publicerar jag den som den är men redigerar den lite (funkar såklart bara med artiklar från hemsidor som vi har samarbete med). Jag börjar faktiskt bli bättre på de där med redigereing. I början va de ju lite svårt men nu så skrivs det lockande rubriken för hela slanten. Snart ska jag få gå hem o skönt är väl det för ja är trött som fasen! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0