2012-02-01

tänk att jag har haft så fullt upp den här veckan att jag inte hunnit blogga. det är aldrig någon jämn ström av aktiviteter i mitt liv utan ena veckan har jag asmkt och andra veckan har jag nästan ingenting. faktiskt så känns det redan nu att det vore typ fredag. men det är bara onsdag! och det är bara roligt! det är livet som bäst, det händer mycket och trevliga saker. och även tråkiga saker som händer blir bra till slut. och det är det jag är allra mest tacksam för.
och idag fortsätter roligheterna. efter lunchen åker jag till trollhättan för att imorgon jobba på en studiemässa. det var väldigt länge sen jag gjorde det sist så jag är riktigt pepp. kul att få vara gul.
och innan dess ska jag möta min grupp på skolan. den här kursen vi går just nu känns riktigt bra. jag har fått en bra grupp, det vi jobbar med är intressant och jag känner mig inspirerad.
jag är ledsen alla surpuppor där ute. livsglädjen har inte försvunnit.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0