bakom kulisserna av en drömflickvän

idag fick jag tillbaks mitt internet.
och som jag har överkonsumerat datorn och nätet idag. mmm!! jag har göttat mig i dem som ett tjockt barn skulle götta sig i nutellatoast-buffé. jag har varit värsta WOWare fast utan WOW då. och det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag har gjort. det känns lite... läskigt ehh??? fast jag har i alla fall varit och hämtat mina tågbiljetter och jag har packat min väska. vilka bedrifter, jag har ju bara varit ledig sedan klockan tolv. jaja, på något sätt har dagen gått och snart är det dags att träna.
eller "snart". idag börjar träning klockan 20.30(!) och slutar 22.00 (!). igår tränade vi 20.00-21.30. det är kul att spela innebandy, men mitt inre barn tycker att träningar börjar för sent.. jag hinner ju bli trött innan det är dags att spela! men man vänjer sig fort, tror jag....
och det är bara gratulera Honom som vid 22-tiden redan har tränat, duschat, ätit middag och känner sig med all sannolikhet rätt så trött och matt. då kommer jag hem, duschar och äter och är jättepigg och jättehoppetossa. och så fyller jag badrummet med den ljuvliga doften av målvakstutrustning. mmmm vad det måste vara härligt att leva med mig!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0