bilkonst

innan jag lockade håret igårkväll och blev partyprinsessan så var jag coolaste raggarbruden i staden. jag åkte till en stor parkering och snurrade brrrmbrbrbrrrrm runt med bilen (obs en låg bmw med 200 hästar). och så roligt som det var! sladda är otroligt roligt. och nyttigt.
sådan såg min sladdkonst ut:
.
BRRRRRM!!!!
.
och som sagt, efter det körde jag extreme-make-over på mig själv och bytte bilen till höga klackar och lockigt hår. och hade väldigt roligt.
och idag har jag inte gjort mycket. sett ett avsnitt gossip girl. och hälsat på malin som blivit granne till mig. hon har alltså skaffat sig ett tillfälligt rum på sjukhuset. det var kul att se att hon mådde bra.
och på vägen hem sladdade jag lite. baaare lite. jag kunde bara inte låta bli!!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0