FANFANFAN

förlora är skit men att förlora eftersom motståndaren är hungrigare och vill mer, det är RIKTIGT BAJSSKIT.
okej att förlora till ett duktigare lag.
men viljan. det ska finnas där.
hursomhelst smakar förluster bajs.
och nu minns jag igen hur det känns att släppa in mål.
blev påminnd sex gånger idag.
och det känns inte roligt för fem öre.
...
men nu är det gjort, nu har jag stått i mål igen och spelat match.
och ja, jag släppte in mål.
men naj, jag dog inte.
visst kändes det tråkigt, men världen gick inte under.
lärorik påminnelse det med.
jag är inte mina meriter.
jag är inte bättre än den senaste matchen jag spelat.
och därmed är jag rätt så revanschsugen.
nästa match ska jag faaaan vara grym.
det en bra bit kvar men första stegen är tagna.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0