HÅÅ, EE, ELL, GEE!

det är sant! nu är det helg! och kursen är slut. vi hade vår presentation tidigare idag och det gick bra, roligt att få ha festsmink, glitterklänning och klackar på sig i skolan. och det var kul att presentera också. nu är det bara att vänta och se vem juryn gillade mest och minst, vem som vinner och vem som förlorar. det får vi reda på imorgon.
.
men jag kommer inte vara på plats när rankingen avslöjas. i stället sitter jag då på ett tåg på väg till köpenhamn!! ja, det är den ultimata roliga grajen jag ska göra i helgen! jag ska ha systerhelg i köpenhamn. min bästa syster tar flyget, jag tar tåget och så möts vi i köpenhamn för att mysa, hänga och lyxa till livet. jag är farligt pepp!
och därför har jag massor att fixa idag. jag har redan nördat sönder mig, lagt över lite filer till ipadden och gjort iordning ett par spellistor. senare måste jag iväg en sväng och köpa ett par tidningar och hämta tågbiljetter. och viktigaste av allt: jag måste skypa med syrran om vem som tar med sig plattången.
nu ska jag välja ut helgens kläder, packa och fortsätta peppa som sjutton. STÖRSTA WOOPET NÅGONSIN!!
.
det är såhär jag kommer att se ut ihelgen. vi ska ju till danmark. och jag är inte en av dem lyckligt lottade som förstår danska.
.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0