islandshästarna springer omkring hejvilt

tjohoj.
så har det blivit torsdag. oh vad jag hatar att konstatera vilken dag det är. otroligtointressant.se? alla vet ju redan vilken dag det är. och vet de inte det så kan de kolla upp det på kalendern. inte så sannolikhet att de surfar in på korvomus för att se vilken dag det är.. men det är så smidigt och lätt att börja så.
en annan sak som jag egentligen inte gillar så mycket är att bara skriva om vad jag gjort under dagen. tror nämligen inte heller att det är så intressant och festligt att läsa, framför allt om jag inte gjort något intressant och festligt. och jag skulle vilja vara lite rolig, påhittig och spexig när jag bloggar. inte bara rapportera om mina dagar.
men problemet är att jag ofta inte har något att skriva om jag inte skriver sakerna ovan. till exempel idag vet jag inte vad jag skulle skriva om jag inte skrev att oj, det är torsdag idag, och att det har varit en bra dag, att jag och janneke hade en rolig långlunch och att jag är glad och pepp eftersom imorgon är fredag och då ska vi hålla en cool presentation i skolan och sen börjar helgen.
som ni ser så är det stora problem man brottas med. stackars jag.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0