nästan lika glad som Hanna

Nu va de riktigt längesen jag loggade in här. Jag har det bra och stressigt. Jag pluggar ju rätt mycket nu eftersom man som journalist tydligen ska vara allmänbildad. Jag gillar plugget faktiskt. Lärt mej en jäkla massa. Jag är tex proffs på finanskrisen nu så alla ni som inte har en aning om hur allt hänger ihop och tror att finanskrisen kom för att en bank gick i konkurs.. ni kan ju komma till mig så ska ja lära er allt jag kan. Det är Nils som hjälpt mig och måste nog säga att han borde pluggat till lärare istället. 

För övrigt så har de väl inte hänt så mycket. Jag va ju sjuk ett tag men nu är jag frisk. Jag tränar, käkat gott, pluggar och skrattar mkt. Jag är rätt så nöjd med livet o det är ju kul att Hanna också är nöjd med livet för vad jag förstår så är hon inne i någon liten svävande bubbla just nu och det är kul! 

Jag är nog också lite lycklig för imorgon ska jag pussa på min Rick. Vi har inte träffats på två månader så jag känner att det är dags nu. Lite närhet mys och prat. Framförallt ska jag prata omkull rick. Vet ni hur tråkigt det kan va att ta allt via telefon och sms hela tiden? Jag älskar att de finns skype men samtalen blir dock oftast inte lika ingående som ett vanligt samtal.


Rick kommer nypa mig för att ja lägger upp den här bilden.

Jaja, nu ska jag party-sminka mig för idag har vi presentation och då ska man vara finelifin. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0