slut på bildbomber

vad jag har lärt mig idag? (bland annat)
- att kortfilm är coolt.
- att svenska filminstitutet, SVT och dansk TV inte alltid har rätt.
- att semlor smakar gott både på dagen och på kvällen. i och för sig var detta inget nytt för mig, men bra repetition ändå.
- att förr i tiden fanns det sjuuuukt stora hajar.. och jag som är rädd för onaturligt stora tomater! hade inte pallat leva då (=samtidigt med dinosaurier).
..
nu måste jag sova eftersom min hjärna måste bearbeta alla impulser den mottagit under dagen. men som sista graj bjuder jag på de sista bilderna från köpenhamn och sen ska jag sluta tjata om den helgen. dags att tänka på nästa. fast innan det ska jag ju fånga flera andra dagar. det blir fint som snus.
/hanna
..
på bilderna kan ni se coola gatumusikanter som systern sponsrar, jag som posar på designmuseet, tjejer som posar mycketmycket coolare än jag på designmuseet (från utställningen nordic women in chanel), jag som äter efter spabesöket på hotellet och syrran som representerar familjens självförtroendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0