tillbaka bland dem friska och glada

jag har glada och tråkiga nyheter.
de glada nyheterna är att jag är nästan helt frisk: jag är fri från febern, det snurrar inte längre i mitt huvud och jag har blivit extra snorig. det blir jag alltid när jag tillfrisknar. så det är ett bra tecken!
med anledning av dessa glada nyheter kan jag också konstatera att vi har en väldigt ren och fin lägenhet.
de tråkiga nyheterna är att idag sa mitt internet upp sig. efter några samtal konstaterades att ja, SIM-kortet hade helt enkelt sagt upp sig och nu väntar jag på en ny. surt. men jag har ju sagt att jag vill ha en internetfri kväll i veckan... fast då vill jag bestämma själv när jag ta den. nu blir det dessutom flera internetfria dagar. (fast Han har ju dator och internet så egentligen är detta verkligen ett i-landsproblem, men det är inte samma sak. dessutom måste Han ha sin dator när han pluggar och surfar själv.)
så det var det. jag lovar att nästa vecka kommer jag skriva om roligare och mer intressanta saker. det borde inte bli svårt eftersom det händer massor av roliga och intressanta saker nästa vecka. det är roliga saker i skolan, roliga saker i innebandyhallar och dessutom avslutas veckan med en superlyxig rolig graj. ohh jag blir så pirrig bara jag tänker på det!!!!! IIIIK! jag får återkomma till det senare eftersom jag vill vara lite mystisk. det är ju typiskt mig, jag är verkligen inte den som är den som skriker ut både sin sorg och sin glädje och allt som händer i ens liv.
men som sagt, det här blir FETTBRA!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0