dagens portion av lycka

bästa veckan fortsätter. jag är ledsen alla pessimister men den här veckan är jag bara så himla lycklig. var glada över att min internet fortfarande inte fungerar, annars skulle jag uppdatera oftare.
.
och vad är det för piller jag tagit idag då? ingen (förutom p-piller då)! det är bara det att igår var jag och Han ute och åt och hade hur mysig kväll som helst. sen har jag idag suttit massa timmar med morfarsintervjun och jag tror jag kan bli färdig med den inom en snar framtid. och utöver det så ska jag alldeles strax till sporthallen och träna innebandy.
summasummarum: det behövs inga piller! jag är hoppetossa-adhd-lycklig ändå! och överkonsumerar uppropstecken!!!
men okejokej jag erkänner, jag hade en liten svacka tidigare idag, men små irritationsstunder räknas inte. framför allt inte nu när de tillhör de förflutna.
och nu ska toppa dagen med att rädda var enda boll som skjuts på mitt mål. det ni!
.
såhär ska jag se ut i helgen, fast utan mickey-öron då. men jag ska se lycklig och lite pucko ut och jag ska göra tummarna upp för att jag älskar livet. och ja, jag ska kanske vara lite berusad.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0