visum

jahapp jag antar att resan till New York kommer hända... eftersom jag nästan fått mitt visum menar jag :D 

Jag var på intervju på ambassaden igår och ja tror de gick bra :) vet inte riktigt än egentligen eftersom de behåller mitt pass o skickar de till mig i veckan. När jag fått det så har jag fått mitt visum.. men ja va lite busig idag för jag bokade ett rum i Brooklyn även om ja inte fått mitt viusm än.. och tjihoo de känns bra. Ska bo på nått konstnärsloft haha. De va lite billigare och mycket skabbigare.. men men, va gör man inte.. ja ska ju för fan bo i New York :)
/Janneke
P.s jag ligger hemma i influensa o de suger stjärt. men men, ja är rätt så glad ändå :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeeeees, vad skönt att höra! Skit att du känner dig kass, men hurra för ambassadbesöket och loftet:)

2012-02-07 @ 17:59:25
URL: http://dinkanelbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0