Älskar att ja va i skolan två timmar innan vi började...

Ja men visst är det kul att inse att man inte börjar klockan nio utan vid elva.. detta EFTER att man redan är i skolan. Jaja, jag bloggar o läser bloggar istället då. Vad finns det att säga om helgen mer än att den var helt fuckin underbar. Skrattat, dansat, ätit gott, bastat, rullat mig i snön druckit, haft kul sällskap och massa nattgäster. Detta var precis vad jag behövde. Och en sak till, hotellet i Nässjö levererade för första gången någonsin tror jag. Jävlar, vilket drag!


Bastade. OCH rullade i snön :) 

Jag trodde Nils ville gnugga rumpa men de va tydligen hans lår ja tryckte stjärten emot. Förlåt


Middag och efterrätt.. det är vi inte vana vid. 


Festen börjar spåra ur så vi drar till hotellet.. 


..och där spårar det ur ännu mera











Bästa kaoshelgen!
/Janneke






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0